26 feb-010

Idag har det töat och det innebär att stora stora snömängder har fallit från taket:-) Kaninburen blev nästan begravd under de stora massorna som föll från garagetaket men i o med att den stod under själva det utstickande taket liksom så klarade den sig precis. Fick däremot skotta för att få fram den så jag kunde mata dem sen. I dag har jag varit inne i kungsbacka och skrivit slutprov i social omsorg. Passade på att fika med en kurskompis oxå och det var väldigt trevligt. Efter det så började den spännande resan hem. Kan ju säga att vägarna INTE är roliga här nu när det töar. Om de nu är smarta nog så åker de ut och skrapar bort det sista med plogen för fryser detta på så lär man ju inte komma någonstans typ. Utställningen i morgon blir dessvärre inte av,,tyvärr för jag har sett fram emot den. OM jag har tur så blir det en nästa helg istället i Moheda. Nu har Hannah kommit hem igen efter sin prao. Hon har varit väldigt duktig tycker jag,,men jag trodde inget annat heller såklart. Carro är i Dingle och hälsar på en kompis och kommer hem på Söndag. Då har hon med sig min fina teckning på hundarna som hennes kompis har ritat. Hoppas bara att den fortfarande är hel då. Nu sitter vi och tittar på let´s dance och solsidan är precis slut,,den är förbaskat rolig tycker jag,,och snart är det utröstning. Jag tror att Gudrun eller Willy åker idag. Men man vet aldrig. Önskar att min favorit Stefan Sauk ska få vara kvar i alla fall. Vovvarna mår bra och katterna med. Önskar alla en Trevlig Helg och Lycka till till Phoee Bee som ska på utställning i morgon. Jag håller tummarna här att allt går bra och det gör det säkert. Tjing

Nu längtar vi till våren och gröna gräsmattor,,dock gärna utan fästingar:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0