Mysfredag

I dag har varit en helt vanlig dag. Carro var tillbaka i skolan men fick gå till skolsyster för att hon mådde dåligt. Hon kom hem lite tidigare och nu ska hon och jag baka hemmagjord pizza. Det är bara vi hemma för Hannah är på 15-års fest och gubben jobbar. Vovvarna är hemma oxå förstås och katterna:-) I dag var det vackert i skogen och jag gjorde ett snögodisträd till hundarna. Det gick lite bättre med Zingo idag då det inte var lika blöt snö som igår. Men jag fick ändå duscha av honom. Annars har inget speciellt hänt. Fick lite tidsfrist med min inlämningsuppgift denna veckan och det var skönt. Ska göra färdigt den i helgen. Önskar alla mina vänner en härlig helg och var rädda om er. Kramen

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad mysigt!! gud vilket roligt sätt att låta dom söka på det ska jag testa :D kramkram

2010-02-08 @ 22:51:12
URL: http://lysvret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0