Snöbollar

Idag var det nästan som det tinade lite. Vilket gjorde att Triton och Zingo såg ut som två snöbollar när vi kom hem. Jag fick ta vattenkannan och vattna bort bollarna innan vi gick in men det blev ändå swimmingpool på golvet igen. I dag har varit en slapp dag. Somnade mitt på dagen faktiskt vilket gör att man känner sig lite groggy resten av dagen. Carro är fortfarande dålig och är väl hemma i morgon oxå skulle jag tro. Snart är det ju februari lov och det blir nog skönt för dem. Snart börjar ett gäng födelsedagar här . Först ut är Nicole som fyller 18 i år. Jösses vad tiden går fort. För att inte tala om att det snart kommer en baby oxå,,ska bli så spännande och roligt tycker jag,,man längtar:-)
Nej,,tillbaka till studierna och inlämningsuppgiften. Ha en fortsatt härlig Torsdag,,
Kramen

Kommentarer
Postat av: Sofie

Baby? vem? Gud vad roligt, jag ska bli faster nu i höst så då blir det en liten bäbis igen, SÅ kul! Du får Gratta mamman, kramkram

2010-02-04 @ 21:01:43
URL: http://lysvret.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Hej Sofie. Det är Patrik min man som ska bli morfar o jag plastmormor:-) Kramen

2010-02-04 @ 21:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0