Fredag

Fullmånen lyser. Inlämningsuppgiften är inskickad. Barnen har åkt till kompisar, pappor och mammor. Pizzan är på väg hem. Hundarna har varit i skogen två gånger. Huset är inte städat. Brasan är tänd i kaminen. Det är kallt ute idag. Minus tio grader och en snålblåst. Snart ska jag bänka mig framför tv:n och titta på Let´s Dance. Har faktiskt ingen favorit ännu. Men jag tycker Birro ska åka ut idag för han ser så sur och arg ut. Sitter och drömmer om min framtida kennel. Åhh, skulle vilja ha valpar på gång NU. Men jag måste lugna mig för jag har mycket kvar att lära innan den dagen kommer. Har lagt in ett översättningsverktyg på min blogg. Översättningen är INTE särskilt bra så tänk på att det inte är jag som översätter. Antagligen beror det på att jag inte heller alltid skriver på en perfekt svensk grammatik men ändå. Jag önskar alla där ute en härlig Fredagskväll. Nu längtar jag till våren. Kylan har gjort sitt tycker jag. Kram

Härliga Sommar,,kom snart igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0