Godmorgon

I dag blåser det isvindar och det har snöat. Ska snart gå ut i skogen med killarna och kommer förmodligen frysa ihjäl. Jag tål när det är kallt men vinden på det klarar jag dåligt. I dag blir det städa av som alltid när jag är ledig. Dessutom måste jag plugga då jag har slutprov på Fredag. Ska ringa en studievägledare till veckan för att boka in mina fortsättningskurser. Mycket att tänka på. I morgon ska jag jobba igen,,eller praktisera då. Bara två veckor kvar nu och det kommer att gå fort. Hade planerat in en långpromenad med hundarna idag men här ligger alla och sover som stockar så vi får traska i den vanliga skogen. Skulle vilja tagit några bilder men min mobil tar inga bra bilder längre. De blir gryniga. När jag fyller 40 vilket jag gör snart så önskar jag mig en kamera. Å andra sidan ska jag inte fira det så då blir det ju svårt att önska sig saker,,haha. Får väl spara i hop till en själv i stället. Nej,,på med ett ton kläder och ut i vinterskogen!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Eva

Krya på dig, hoppas du mår bättre iaf, kram kram.

2010-01-03 @ 18:07:37
Postat av: Sofie

Du får la fira så du får lite presenter ;) det är ju fantastiskt att fylla år :D Hoppas det gick bra i kylan, kramkram

2010-01-04 @ 14:53:07
URL: http://lysvret.blogg.se/
Postat av: Malin

Söta, härliga svägerska! Klart du ska firas när du fyller tjugitjugi! :) Iallafall av oss närmast "sörjande" (ja, det är ju bara ett år kvar så är det min tur).

Har idag suttit och läst HELA din blogg (har själv summerat mitt år, men mer i tanken än i bloggen). Vilket omtumlande och lärorikt år du har haft! Och så härligt att 2010 ligger framför oss!

Jag ser fram emot att umgås MER med dig under detta år. Tänker ofta på dig, men lyfter jag luren och ringer..? Nej. Det ska det bli ändring på!

Stor varm kram!

2010-01-04 @ 23:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0