Måndag

Nu börjar praktiktiden lida mot sitt slut. Helt plötsligt inser jag att jag kommer sakna dem allihop. Faktiskt verkligen ett kanonställe med underbar personal och patienter. Nåja vi får väl se var vägarna leder mig till slut. Är dödstrött verkligen. Är väldigt ovan vid att gå upp 0545 men man vänjer väl sig lagom tills man ska sluta. I dag har carro börjat skolan och hälsat på de kängurur som skolan tydligen köpt in. Häftigt. Vovvarna här har det inte lika roligt. Jag hade lyckats få in ett gäng småsten i mina bromsskivor i morse och hela varberg vände på huvudet när jag kom körande. Det gnisslade och lät som f-n. Som tur var så kom min man och skruvade loss hjulet och fick bort stenarna så jag slapp köra hem med samma oljud. Dessutom kan ju bromsarna bli förstörda av sånt. Det gjorde dock att hundarna fick väldigt lite tid idag och de var ensamma från klockan två till klockan sex..hmmff inte vad jag gillar men nu snarkar de så gott igen och i morgon får vi hoppas att Hannah åker hem och är med dem efter skolan. Det är ju som sagt bara fyra dagar kvar tills jag är hemma igen. Sen ska jag sitta med näsan i boken ända fram till Juli då jag är färdig. I dag har jag även tagit ett stort steg vad gäller att jag ska starta min kennel. Har ringt och satt upp mig på en valplista för att kunna få köpa en tik. En otroligt trevlig Kennel och jag blev otroligt väl bemött. Alltid lika trevligt när man får ett sånt bemötande faktiskt. Nu börjar en spännande tid med att följa tiken hur det går och hur allt blir. Nej nu blir det bingen. I morgon är en ny dag och jag vill som sista post skicka en jättestor kram och omtanke till min väninna Mia och tänker på er med allt som ni går igenom nu..tusen kramar till er!
Natti:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0