Måndag

I dag har jag gjort ingenting och det är stressande om något. Har vart ute med hundarna i skogen dock och idag var det kallt igen. Just nu har vi minus 14 grader här och det kryper neråt. Bara att slänga in pinnar i brasan för att inte frysa hela natten:-) Fick en glad överraskning idag. Jag frågade en kompis till Caroline om hon kunde teckna mina hundar. Hon är nämligen hur duktig som helst på att teckna och hon var så gullig att hon ville göra det.  Så här blev det och erkänn att man ser likheten hur bra som helst.



Jag tycker det är helt fantastiskt gjort och är så tacksam. Det ska bli roligt att få orginalet som jag tänker rama in såklart. Ett oförglömligt och fantastiskt porträtt som jag kommer att ha mycket glädje av. Tack Jossan!
Nu är denna dagen slut. Det blir bara till att hoppa i säng och sussa. I morgon är det en ny dag och då måste jag PLUGGA..natti kramen.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Gu vad fin bild! :D

2010-01-26 @ 13:13:01
URL: http://lysvret.blogg.se/
Postat av: Malin

Verkligen en fin bild. Hon är superduktig, Jossan! Du är så duktig som pluggar, gumman! Heja dig!

Snart är det den 20:e februari. Tur det händer ROLIGA saker framöver också. Inte bara ångest inför beslut från FK osv... Usch.

KRAAAAAAAAAAM!

2010-01-26 @ 15:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0