Söndag

I dag var det lite bättre med morgontiderna. Vi steg upp vid halv nio,,sen mat och in i skogen. Idag var vi väldigt ensamma i skogen. För det blåste lite och lite snö i luften. Då är det garanterat nästan aldrig någon där..Ja det är det ju inte i vanliga fall nästan heller såklart då. Men fina helgdagar kan det förekomma en och annan ryttare därute bland träden. Filmade vovvarna lite idag. Först när Tim och Triton busade en kort stund. Bara lugn,,de bara leker och det är inte så allvarligt som det ser ut. De har roligt tillsammans i snön. Det enda misstaget jag gjorde var att jag inte tog av dem halsbanden,,FY på mig,,Inte bra!. Jag borde veta bättre,,



Nästa film är när jag kastar en pinne till Zingo och Tim,,de brukar ALLTID komma tillbaka med den med en gång och Zingo brukar hänga så fånigt liksom på släp. Men givetvis blev det inte så när man har kameran framme,,kan undra om de fattar att de blir filmade..



Den tredje filmen är när de käkar bark och pinnar,,bara som ett litet stilleben,,fast särskilt still är de ju inte så länge då:-)


Annars har här inte hänt så mycket idag. Jag håller på och tvättar en gigantisk hög med tvätt som aldrig verkar ta slut. Risken är att när den är slut så blir den lika snabb lika stor igen,,suck. Jag gjorde tacopaj till middag. Men det var bara jag o Carro som åt av den. Den passade inte till övriga herrskapet. I morgon ska jag och min granne börja gå igen. Dessvärre får inte hennes vovva följa med då hon har nyopererat korsband. Men jag har ju lånehund om hon vill ha ngt att hålla i:-) Nu ska jag vika den jäkla tvätten oxå,,Trevlig Söndagskväll,,kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0