Tisdag

En helt vanlig dag men som vanligt är jag urtrött. Steg i alla fall upp i tid. Skulle köra Carro till skolan men hon hade migrän idag. Dundrade ut med killarna i skogen ,,de var jätteduktiga då jag hade ostmacka med mig som godis. Vilka ögontjänare alltså! Inte längre bort en två meter på hela promenaden och inkallningen har aldrig fungerat bättre även på Triton. Det är ju hans favorit godis. När han var yngre och vi gick på Tävlingslydnadskurs så skulle fröken visa på honom en gång. Hon hade köttbullar i fickan,,men nej då han ville inte göra något. Hon frågade vad jag använde för godis och jag sa - Rågbröd,,VA!!?? Gapskratt o sen fick hon lite bröd av mig. Han gjorde precis som hon ville att han skulle göra. Han är rolig den killen. I går var jag ute och gick med min granne. Vi har ju börjat det nyttiga livet nu och det första jag ska göra är att försöka bli fri från sockerbegäret. Har lyckats i snart två dagar nu och jag har bara gett mig fanken på det. Vi gick i alla fall en tuff promenad. Pulsandes genom snön som dessutom hade fått skare på sig till kvällen. Jag var helt genomsvett och helt slut när jag kom hem. Nu är det meningen att jag ska börja läsa igen och det ska jag sätta igång med NU. I dag händer annars inget speciellt, the never ending story= tvätten, snurrar i tvättmaskinen och lyckas aldrig vilja ta slut. Nu ska jag ta mig ett äpple. Sen blir det Biff Stroganoff till middag,,kramar

Tim som liten,,ja mellanliten då:-)

Kommentarer
Postat av: hannööö

stolt fotograf

2010-01-19 @ 18:32:37
Postat av: Kenneth/Belldeena's

Pulverpåse gentemot ostmacka....valet är givet:-) kämpa på...Bella saknar er o väntar på nästa utställning...ha det gott

2010-01-19 @ 19:02:55
URL: http://belldeena.com
Postat av: Kenneth/Belldeena's

snygg grabb förresten :-)

2010-01-19 @ 19:06:11
URL: http://belldeena.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0