Torsdag

Vilken underbart härlig dag! I dag har killarna fått gå i skogen två gånger. Solen lös,,ja you name it. Svårt att förklara med ord. Det enda som var lite jobbigt var att det har bildats en skare på snön,,Zingo hade svårt för att gå och även de stora hundarna + jag. Men om jag hade haft möjlighet så hade jag lätt stannat hela dagen i skogen. Så vackert med solen som lyser på snön och så glittrar det. Lika mycket glittrar det nu när fullmånen lyser på den. Helt fantastiskt. I morgon ska jag,,om det är lika fint väder,, ta med varm choklad och skinkmackor och sitta ute i skogen och äta min frukost. Skulle haft någon att dela det med bara. Jo mackorna lär jag få dela med mig av men någon annan som kunde njuta lika mycket av skogen som jag:-) Vovvarna gör ju det då förstås. Idag fick jag tillbaka min mobil som varit trasig. Det är inte klokt att man vänjer sig så mycket vid en teknisk pryl att det känns skönt när man får tillbaka den! Helt knasigt men så är det. Man är van vid sina små knapptryck och olika inställningar o då känns det bara jobbigt när man har ngn annan mobil:-) Typiskt ilands problem,,I know,,men så är det. Annars inget speciellt. Ska skriva veckans inlämningsuppgift nu,,fick MVG på min första,,helt otroligt att denna snart 40-åriga hjärna fortfarande fungerar:-) Läste förresten bloggen "Dog Downunder" idag och fick se hur deras labbe hittade en orm och hur de sen tränade sin vovve på att inte gå fram till ormar. Kolla den,,länken finns här på min blogg. Helt otroligt hur olika världar deras och våra vovvar här i Sverige lever i. Men jag tycker det är intressant. Ha en härlig Torsdagskväll.

Väntan på godis??


Zingo funderar i snön.



Lite suddig solnedgång men ändå,,darrig på handen i hög ålder.


Och fullmåne på andra sidan:-)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Nu finns lite Ozzy bilder :D Vad goa bilder du hade och grattis det det "braiga" beyget, Lycka till! kramkram

2010-01-29 @ 08:54:46
URL: http://lysvret.blogg.se/
Postat av: Malin

Åh, så härligt det låter! Jag hade gärna gått med och ätit frukost med dig och vovvarna! :)

Längtar tills vi ses - nu är det bara tre veckor kvar till vår tjötkväll!

Jag är inte ett dugg förvånad över att din snart 40åriga hjärna fungerar alldeles utmärkt. Däremot är jag mycket stolt över dig! Var det du med. Du är kanonduktig!! Heja Lotta!:)

Bamsekramar!

2010-01-29 @ 16:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0