Torsdag

En helt vanlig dag utan några som helst roliga eller tråkiga överraskningar. Man saknar de roliga och är glad att det inte blev några tråkiga. Katten ligger på tangentbordet så ni får ursäkta om det inträffar några stavfel. Idag var näst sista dagen på praktikplatsen. En lite rörig dag men så måste det ju oxå vara ibland tänker jag. I morgon är det sista dagen o sen är det bara att sticka näsan i boken igen. Ska börja med sista kursen i grundomgången nu och det är Social Omsorg. Blev glad idag då jag fick MVG på mitt slutprov i Omvårdnadskursen,,hmmff,,förstår inte riktigt varför men antagligen är jag väl duktig då:-) As simple as that. Vovvarna har haft en tråkig dag igen. Men jag viskade i Tims öra förut att nu är det bara en dag kvar som matte ska vara borta hela dagen. Sen blir det långpromenader igen för grannen fick en efterjulenångest och ville börja gå. Helt ärligt så behöver jag det lätt oxå och det ska bli väldigt skönt att få ta eftermiddagsturer igen. Både för mig och för hundarna. Har ju även fått en liten lektion i  näringslära från husmor på min praktikplats,,så gör man bara tankar till verklighet så är det inte så svårt. Anmälde mig till en informationsträff på ett ställe som heter IFORM,,men jag lägger nog ner det då det kostar 395 kr per månad. Man kan ju faktiskt själv bara man vill och tänker. Det ska man inte behöva betala för och dessutom ska ju varje sparad krona gå till min framtida kennel hade jag tänkt. Nu ska jag diska undan middagen o sen sussa,,ciao.

Natti


Kommentarer
Postat av: Eva

Jag tror nog jag o Anni skippar She Shape oxå...lite väl dyrt. Nu går vi mot ljusare tider o kanske lättare att röra på sig med promenader iaf. Så får det bli, kram kram

2010-01-15 @ 19:36:16
Postat av: Lotta

ja det är hutlöst vad de kan med och ta betalt,,näpp,,får springa efter vovvarna i stället..kramen

2010-01-15 @ 19:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0