14 Mars-10

Ja så har ännu en vecka passerat. Har inte bloggat på ett tag. Har haft fullt upp med vovvar och studier. Philip har fyllt år denna veckan. 16 år,,grattis. I dag fyller min lillebror 29 år och ett stort grattis även till honom. I går var jag hemma hos min väninna för att fira min födelsedag som är i morgon. Hon hade gjort ett helt fantastiskt upplägg. Jag fick verkligen känna mig som en drottning. Först var det välkomstdrink med paket och blommor. I paketet låg det spa artiklar och handdukar. Sen blev det förrätt, god avokado med fantastiskt goda räkor och champagne till det. Efter förrätten var det dags för ett bad med kroppspeeling. Mia hade ställt in ett bord dukat med champagne och jordgubbar samt lite frukt och godis. Musik fick jag oxå. Helt fantastiskt skönt!! Jag blev genast 10 år yngre efter badet,,eller var det champagnen kanske:-) Efter det fick jag huvudrätt. Kycklingfilé på planka..har aldrig någonsin smakat så god kyckling,,jag överdriver inte den var helt underbar. Sen badade jag och Mia fotbad och smorde sen in fötterna med en härlig kräm. Samtidigt tittade vi på melodifestivalen och drack champagne. Efterrätt blev det oxå och jag måste ju säga att det var en helt otroligt härlig kväll. Tack snälla underbara Mia för allt som du ordnade! Du är en verklig vän,,puss och kram. Annars har veckan gått fort som vanligt. Bella är fortfarande här och hon trivs som fisken i vattnet. Den enda som är sur är Triton:-) Men han får vänja sig så sakteliga. Det går i alla fall ingen nöd på honom. Det är riktigt mysigt att ha henne här och det går jättebra. Hon är en underbar vovva:-) Carro är i Dingle, Hannah har en kompis hemma. Patrik är ute och kör så allt är som det brukar. Patrik hittade lite gamla filmer häromdagen och jag tänkte dela med mig av dem,,den ena är när Tim träffar Triton för första gången, den andra när han är i vår rasthage för första gången och den tredje visar bara hur underbart Tålmodig "vår" gula katt Gunnar är:-) Man kan ju även njuta av att man ser gräsmattan på filmerna,,jag menar man har nästan glömt av hur den ser ut..I dag snöade det ytterligare 10 cm,,Så om vi har otur så kanske det blir snöbollskrig på midsommarafton för just nu känns det som att det aldrig ska försvinna:-9 Ha en härlig Söndag Kramen





Kommentarer
Postat av: Malin

Haahahaha!! GUNNAR! Snacka om att vara tålmodig! Agnes biter och nafsar, spänner klorna i honom och han - han bara tvättar henne lite förnöjsamt och liksom väntar på att hon ska tjafsa färdigt. Hahaha!!!



SUPERHÄRLIGT att ni fick en sån mysig kväll du & Mia! Det kanske inte hade blivit samma spakänsla här om vi hade fått vår tjejkväll den 20/2, men tacopajen vad god. Godiset är kvar... Och det lär räcka till midsommar! Hahaha!!!



Puss på dig, underbara svägerska! Och tack för din jättegulliga kommentar i min blogg! Love you!

2010-03-16 @ 23:45:22
URL: http://www.gemigsinnesro.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0