18 Mars-10

I dag vill jag börja med att gratulera Kenneth som fyller år. Grattis! Jag var hos honom en sväng idag och lämnade tillbaka Bella. Det är så tomt i huset nu. Ändå har jag 3 hundar och 3 katter springande runt mig. Men det blev som sagt tomt ändå för hon är så underbar den vovvan. Men jag tror väl att jag kommer ha henne här mer någon gång. Fick chansen att träffa de andra kennelvovvarna oxå och det är ju alltid roligt. I dag har verkligen varit en dimmig dag. Man såg inte mycket när man körde. Carro har åkt på en jäkla förkylning igen och även jag känner mig tung i huvudet. Blev jätteglad igår då jag fick ett MVG på min första inlämningsuppgift i Psykiatri. Det värmde verkligen då det ju är ett ämne jag själv har valt. Annars händer inte så mycket på den här fronten. Sakta men säkert börjar snön töa bort. Fast jag hörde å andra sidan att det skulle komma mer nästa vecka:-) Dagarna går och blir till veckor och år:-) Helgen blir lugn i alla fall och det känns väldigt skönt. Jag har en ljudbok som jag ska börja lyssna på och får nog sätta igång med det snarast då den ska redovisas nästa vecka. I går såg jag filmen " A beautiful Mind" en otrolig film som handlar om mattegeniet John Nash som lider av schizofreni. Helt klart sevärd. Nu vill mina vovvar ha mat så det är bara att fixa det. Sen blir det skynda av med att skriva de sista inlämningsuppgifterna för denna veckan. Ha det gott därute
Tjing

Bella Love u!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0