8 Mars

Har problem med uppkopplingen till datorn. Den segar sig och man kan inte komma in på några sidor och ladda ner något, inte lyssna på youtube och inte komma in och betala räkningar (det senare gör ju förstås inget:-)) Men idag försöker jag och verkar ha lyckats ganska bra. Men man vet aldrig när den stänger ner så jag får snabba mig. Det har inte hänt jättemycket sen sist. Min käre man fyllde år i går och vi firade lite på eftermiddagen. Innan dess var jag i Moheda på hundutsällning med min "halva" Bella som jag äger ihop med Belldeena´s. Det var hennes första stora utställning och gissa hur det gick?? Självklart (mallig) gick det hur bra som allra helst. Hon fick två st ettor. En i bedömningen och en i konkurrensen. Toppen och hon var jätte jätteduktig! Grattis Bella. Nu är Bella hemma hos mig ett par dagar. Hon är verkligen en fröjd att ha och göra med. Så snäll och gosig. Nu önskar vi bara att snön snart försvinner. I går var det riktigt härligt i vårsolen. Det är bara en positiv sak med denna snö och det är att jag inser att vi har haft en förvårnadsvärt ren vinter,,,inomhus alltså. Ingen lera (mer än förra gången) och inget klet. Nej,,nu måste jag laga makaroner och köttbullar till dottern som snart ska till skolan,,här kommer pics..tjing








Kommentarer
Postat av: Kenneth/Belldeena's

Det gjorde vi bra...du och Bella o jag

2010-03-08 @ 13:39:32
URL: http://belldeena.com
Postat av: Sofie

ÅÅÅHHH vad duktig hon e,å så SÖT! Ha det toppen! kramkram

2010-03-09 @ 16:26:40
URL: http://lysvret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0