Dags att lägga undan vinterjackan?

I dag tog jag mod till mig och gick en långpromenad med alla tre hundarna. Först går vi en bit längs vägen och sen in på en grusväg som leder fram till två jaktstugor. På vägen dit är det bara skog och en underbart vacker kohage. Det var så varmt. Jag hade som vanligt min stora vinterjacka på mig. En överrock från militären som är inköpt på ÖB. Den har varit kanon i vinter. Jag har inte frusit en enda gång,,men nu var den såklart alldeles för varm. Men hellre svettas än frysa såklart. Vovvarna fick gå löst i skogen. Triton tog sig några svängomer på egen hand men försvann faktiskt inte. Bäcken var bräddfylld av porlande klart vatten och gissa vilka som badade som tokiga? Jo Triton och Tim såklart. Det såg faktiskt helt underbart härligt ut. Zingo ville som vanligt inte blöta ner sig. Nu har vi precis tryckt i oss ett gäng tacos. Jag har dessutom bakat en äpplepaj så Beach 2010 är inte att tänka på ännu,,haha. Carro har åkt till Dingle igen och jag hoppas hon får en trevlig helg. I morgon ska jag städa hela huset. Det är ju ändå snart påsk och lite fint måste man ju ha. Ska försöka hitta lite påskris i skogen i morgon. I dag väntade jag på ett ultraljudsresultat på en tik hos Tims uppfödare men dessvärre blev det inställt så nu får man ha tålamod och vänta lite till. Inget är som väntans tider:-) I kväll är det let´s dance final och jag håller på Mattias. Tycker han verkar så rar. Claudia är ju oxå bra förstås så det är inte så där jättespännande denna gången när man egentligen inte har något emot någon av dem. Jösses vad man engagerar sig:-) Nej,,soffan here I come,,eller man kanske ska säga Here WE come för jag brukar ju få sällskap av lite goa hundar:-) Trevlig Fredagskväll

Sovande söt ljuvlig labbebäbis:-) (från Belldeena´s Kennel)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0