Hej Hopp

Nu har jag fått en ny snygg header som min lilla dotter Hannah har gjort till mig. Tycker att den blev kanonfin. Nu är bloggen lite mer vårig fast den inte är 100% konstnärlig så är jag nöjd:-) I går var jag och Mia på musikalen Guys and Dolls. Får tacka min käre make för biljetterna:-) Den var riktigt bra fast mer åt revyhållet än musikal tyckte jag. Det var i vilket fall som helst underhållande och man fick sig ett par goa skratt. Fantastiska människor som utför alltihop måste jag säga. Helt klart sevärd. I dag blev det ännu en promenad i skogen i det underbara vädret. Det är helt fantastiskt nu när det är skare, man kan gå precis överallt. Till och med på ställen som man normalt inte kan gå på för att det är så mycket växtlighet. Så idag gick vi en extra lång promenad. I går när vi var ute så var det så himla skönt att jag helt enkelt tog av mig jackan och bara satte mig ner i solen en stund. Med påföljd av att jag höll på att få en mindre stock i huvudet som min glada labrador lyckligt lyckades dra ner ur trädet brevid mig. Sen var det ju väldigt kul att leka med den stora "pinnen" precis på mattes jacka. Det upphör aldrig att förvåna mig varför de så snart jag sätter mig ner ska vara precis på mig. De hade ju verkligen chansen att springa omkring lite, fria och glada. Men nej då. Sitter matte ner så ska vi vara precis där:-) Kräksjukan har inte kommit till mig ännu, fast jag mådde ganska illa i morse. Förmodligen går man bara och inbillar sig.Carro mår lite bättre nu men har svårt för att börja äta. Fick i alla fall i henne en liten portion för det är viktigt att få igång magen oxå. Nu ska jag skriva klart veckans inlämningsuppgift och sen ska jag bara soooova. Ska bli så skönt. Hoppas att det blir en lika solig dag i morgon. Hej svejs..

Min snygging-:)

Kommentarer
Postat av: Sofie

HAHA låter precis som hundar det, det e konstigt.. just då är det inte aktuellt att springa lite längre bort HAHA dom är helt underbara.. Jätte snygg header! kramkram

2010-03-07 @ 08:22:17
URL: http://lysvret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0