Onsdag Morgon.

Känns som att det är lite vår i luften i dag. Alltså det luktar lite vår. Men antagligen är alla sinnen på spänn för att kunna upptäcka, känna och lukta minsta lilla vårtecken. För det är ju det man går och väntar på nu. Ska snart köra Carro till skolan. Har en känsla av lite lätt illamåeende idag och hoppas verkligen inte att jag åker på magsjukan nu:-( Vovvarna har varit ute en stund i hundgården. Jag ger dem inte mat förrän jag är hemma igen då jag tycker det är det bästa så de inte går här och blir nödiga. Annars lär väl detta bli en helt vanlig Onsdag. Pluggboken ligger och stirrar på mig och vill att jag ska ta upp den:-) Det ska jag oxå. Ska läsa om Psykoser. Men först blir det skogen med underbara vovvarna. I morgon åker Bella hem så jag ska skämma bort henne lite extra idag med extra fint godis:-) Nämligen torkad kyckling som de älskar. Ha en skön dag. Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0