TjugoTjugo

Ja då har man passerat den magiska gränsen 40. Hade födelsedag igår. Även om det var som en vanlig Måndag så kändes det ändå lite speciellt. Fick otroligt många hälsningar på FB bland annat. Väldigt många grattiskort på posten och jag stod i telefon halva dagen:-) Härligt att känna sig firad faktiskt:-) Solen sken ju oxå från en klarblå himmel och så himla skönt. Vill tacka alla som uppvaktade mig på min födelsedag. Underbara Mia hade ännu en gång välsignat mig med hennes mat. Jag fick en hemlagad kräftpaj av henne som vi åt som födelsedagsmiddag. Sen blev det Tårta och lite kakor. Fick ett gäng lotter men uppenbarligen är det inte menat att man ska vinna något. Men det är kul att skrapa ändå:-) Fick ett bidrag till min kennel av kära far och hans fru. Så otroligt tacksamt. Tack Alla! Kram på er. I dag är det en vanlig Tisdag och solen lyser återigen. Jag har varit ute med vovvarna i skogen och solen. Skulle kunnat stanna där hela dagen. Försökte fjäska med min man att han skulle komma ut med mackor och varm choklad men det gick inget vidare tyvärr:-) I dagarna ska jag lämna tillbaka Bella till husse. Hon har börjat löpa och det är ingen fara på isen ännu men Tim börjar visa mer och mer intresse. Skulle ju vara otroligt onödigt om det skulle hända något. Jag har koll på dem men ibland kan det ju komma ögonblick som är svåra att överblicka. Nu väntar vi med spänning och stor förväntan på det lilla barnbarnet som snart kommer till världen. Det är nog det som är mest spännande just nu. Tiden går fort och snart är hon här. Det ser vi fram emot allihop. Finns inga ord för hur fantastiskt det är faktiskt. Nu ska jag sätta igång med mitt pluggeri vilket till en början består av att titta på en film. Så soffan here I come. Fantastisk uppgift faktiskt:-)
Ha en härlig Tisdag..Kram

Ett kanske inte så proffsigt inlägg men det är inte lätt att filma med ena handen, hålla godis i den andra, kasta en frisbee och ändå kunna stå still så det blev som det blev. Girlpower var det i alla fall då Bella vann frisbeen de flesta gångerna. Eller har det med orken och tyngden att göra kanske Tim? Zingo hänger på bra och är en tuff liten vovve som kämpar om frisbeen mot två stora svarta labbar. Triton? Ja han har slutat springa efter frisbee för längesedan:-)

Kommentarer
Postat av: Sofie

vad härligt att du blev firad ordentiligt :D Vad söta dom e, är helt underbart nu när solen lyser så jag fårstår att du kunde varit ute hela dagen, å roligt med barnbarn!kramkram

2010-03-17 @ 07:49:29
URL: http://lysvret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0