10:e Maj

I dag har det varit underbart skönt väder åtminstone på dagen. Två promenader vid havet har jag tagit och det är så underbart med den salta sköna doften av tång och hav. Helt klart läkande för själen. Kom nyligen hem från jobbet och möttes av ett städat kök och iordningplockat lite varstans. Goa goa barn som har gjort det för mig. Så roligt att komma hem till och man blir stolt och glad över att de tänkt på sin gamla mamma :love: Vovvarna blev oxå glada förstås,,Triton skällde i säkert 10 minuter av upphetsning för att jag kommit hem,,eller oxå skällde han ut mig för att jag varit borta sålänge. Det är svårt att avgöra vilket av det :-) Vill oxå tacka Hannah och hennes goa kompis Sandra för att de hade tagit en promenad med dem på eftermiddagen,,ni är bra snälla och jag är otroligt tacksam för att ni gjorde det,,tusen kramar till er. Nu är det snart hopp i säng som gäller. Ska upp tidigt i morgon oxå,,en sovmorgon hade inte suttit fel men det kommer snart igen. Känns så fantastiskt skönt att jobba just nu så jag går mer än gärna upp. Fast i morgon är jag ledig men ska iväg på annat. Drömmer om att kunna starta upp min kennel snarast oxå. I dag fick jag en liten försändelse från SKK och det kändes kul. Ska i alla fall snart börja bygga på hemsidan. Men resten av veckan så är det ju plugg och åter plugg som gäller. Har ju en ny kurs nu och inlämningsuppgifter ska in som vanligt. Det ska bli såååå skönt när jag är färdig. Vilket är om 10 veckor.  Natti alla därute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0