2:a Maj

Solen skiner och himlen är blå, å vad det är skönt att leva då:-) I dag blir det nog inget speciellt som händer. Det är en inoff utställning på Tjolöholm och jag känner en som ska ställa sin pudel för första gången. Men jag vet inte om jag ska åka dit och titta då ingen vill följa med mig och jag känner för sällskap:-) Dessutom har jag ju en del att syssla med här hemma som vanligt. Tvätten blev inte riktigt färdig igår så den finns kvar och hundarna ska ju ha sitt. Sen ska Hannah hämtas hem och mat ska inhandlas då Carro måste ha en del med sig till skolan för hon ska ju bo där en vecka nu.  Dammsugaren borde få göra sitt oxå då man nu redan efter förra dammsugningen (tisdags) har hemmet fullt av hundhår, små pinnar och diverse annat som vovvarna dragit in. Nej, nu ska jag hoppa in i duschen, skriver mer lite senare..Njut av Solen :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0