6:e Maj

I dag har varit en helt vanlig dag. Det enda som gjorde den ovanlig är att jag gick upp klockan elva. Kan inte förstå mina vovvar som inte väcker mig utan snarare ligger och snarkar mer än vad jag själv gör vid den tiden. However så är det ganska jobbigt att sova så länge för man kommer in i någon konstig dvala som biter sig fast ett par timmar. Har suttit och pluggat största delen av dagen. Ska ju som sagt hundra gånger förut skriva slutprov i Psykiatri i morgon bitti. Fick ett litet arbetsschema idag av min chef på Capio. Så nu blir det till att arbeta hela helgen. Ska faktiskt bli roligt att komma utanför väggarna lite. Har ju suttit här mer än ett år nu. Man är lite kel på det hela men nu är det ju inte mycket kvar. Två promenader med hundarna har det blivit idag oxå. Inte ett enda djur har vi sett idag så det blev lugna och fina promenader. Känner mig fortfarande störd på att jag inte kan köpa min valp,,men som sagt,,inte mycket att göra något år. Jag ska spara som en tokig och köpa en nästa sommar. Så får det bli!
I dag ringde äntligen Carro från skolan. Hon verkar ha det bra ialla fall och imorgon ska hon ju hem igen. Ska bli skönt att få hem min äldsta dotter :love:
Är lite orolig för Agnes, vår katt, hon har varit borta ända sen igår kväll. Hon brukar alltid dyka upp för att komma in och äta ett par gånger om dagen. Usch man blir orolig och jag vill att hon ska komma NU..bara att hålla tummarna.
Nu ska jag fortsätta plugget. Gäller ju att kunna memorera ett gäng inför morgondagen. Sen börjar en ny kurs som heter Socialpsykiatri,,hej och hå. Men det ska nog gå bra. Känns som att kurserna går in i varandra ganska mycket och saker upprepas om och om igen,,ex Freuds teorier samt Maslows behovstrappa,,väldigt populära saker.
Kramar i massor :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0