7:e Maj

I dag var det dags för slutprov i Psykiatrin. Som vanligt känns det som att det gick sådär. Har haft fruktansvärt ont i magen ända sen i natt och det har inte gått över ännu :-( Här blåser det storm för tillfället. Ska strax åka iväg för att hämta Carro i tvååker. Sen blir det en lugn fredagskväll framför Tv:n. Ska ju jobba i morgon så får ju vila upp mig innan det:-) Skulle egentligen ha städat när jag kom hem men var så vansinnigt trött då jag sovit så dåligt i natt på grund av magen. Vi har i alla fall varit en tur i skogen och hundarna har fått springa av sig. Man fick ju kolla lite extra så att man inte får ett träd i huvudet när det blåser såhär. Flera träd på min runda ser ut att kunna vika sig när som helst. Nu känner jag mig så matt så jag orkar inte skriva något mer. Önskar alla därute en Trevlig Helg och en härlig fredagskväll,,Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0