9:e Maj

Jobbat i dag oxå och det gick lika bra idag. Var dock lite mer trött då jag inte sovit en blund nästan i natt. Var uppskruvad på något sätt igår kväll då jag skulle gå och lägga mig så jag fick inte någon ro i kroppen och vaknade till av alla möjliga ljud ända fram till klockan 0500 då jag var jättetrött men då var det ju bara en timme kvar tills jag skulle gå upp :-( Nåväl. I natt har jag ju tid på mig att sova då jag inte börjar förrän kl tre i morgon.  Nu på kvällen fick jag en sån där rastlöshet i kroppen och kände att Nej nu måste vi utanför hemmets väggar allihop. Så vi stuvade in tre vovvar och två barn+två vuxna i bilen och åkte ner till havet. Premiär för i år alltså för lite hundbad. Den som badade mest var Triton som simmade ända ut till ett nät och jag är mer än tacksam att han inte trasslade in sig idet. Ska även tillägga att det var ett nät som ligger grunt och att det är otroligt långgrunt där på den stranden så han hade inte kunnat drunkna om han trasslat in sig men det hade ju blivit jobbigt. Men nu gjorde han ju inte det så istället blev det ju en härlig simtur för honom. Jag kan dock tänka mig att även om det är långgrunt så är det ju kallt i vattnet men det tycktes inte bekomma honom det minsta. Det var ialla fall väldigt fridfullt och hundarna sprang omkring i solnedgången med riktiga vårskutt. Precis när vi skulle gå hem så träffade vi en dam med en liten hund, en tik. Damen ville så gärna att hennes hund skulle leka med någon av våra hundar och hon valde Tim och framhärdade att nej då, det var ingen fara för hennes lilla hund var så tuff. Det var hon oxå,,och Tim är snäll men han är väldigt klumpig så det passade inte lilla minifrökenvovven. Nej, ibland så har faktiskt storleken betydelse :-) Även om de inte inser det själva,,Tim ville ju leka på labbevis,,med andra ord med hela hela kroppen utan undantag :-) Här kommer lite bilder att njuta av. Ha en fortsatt lovely evening :love:

Bus i solskenet:-)



Finns det något gott att tugga på i denna salta sörja?


Tim i stilstudie,,Beach 2010? Huka er grabbar, jag är snyggast i stan :-)



Livet på stranden är härligt matte! Till och med jag blötte ner tassarna :-)



Ingen fisk i det nätet! Ingen Triton heller som tur var:-) Han njuter av livet :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0