Fredag

Åh du härliga ljuva fredag! Eller inte? Ska jobba ikväll så ledig är inte jag ialla fall. Dessutom ska jag jobba i morgon förmiddag oxå:-) Men det är bara roligt. Här har inte hänt så mycket de senaste dagarna. Jag har pluggat rätt friskt denna veckan och blev färdig med min inlämningsuppgift redan i Onsdags. Hundarna mår bra. Väldigt hässjande på dem nu på promenaderna då vi ju haft så otroligt varmt och skönt fastän lite kvavt. Det åskade igår eftermiddag och nu på morgonen. Lite svalare idag dock men som sagt så tycker vovvarna att det är varmt och tungt att gå långpromenader,,vilket vi givetvis gjort ändåså:-)
I morgon blir det mys. Då kommer min bror Tomas och hans tjej Malin över på grillkväll med allt vad det innebär. Det ska både bli gott och roligt att få träffa dem igen. Tänkte mig lite Grekiskt tema då faktiskt. Med lite fetaost och oliv inslag. Mums! Om vi har tur så regnar det inte så vi kan sitta ute och kanske till o med ta ett parti kubb :-) Vi får se. Önskar alla därute en underbart Trevlig Helg :love:

Kommentarer
Postat av: Sabina

åh, vad mysigt det låter med en härlig grillkväll:)

2010-05-21 @ 13:38:18
URL: http://sabinavictoria.blogg.se/
Postat av: Lotta

Goa Sabina. Jag behöver väl inte säga det egentligen för du vet ju att ni alltid alltid är välkomna precis när ni vill,,snart får vi oxå ta grillkväll..Tusen kramisar

2010-05-21 @ 23:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0