Lördag

I dag har jag verkligen ansträngt mig ute i trädgården. Satt fröer i grönsakslandet, rensat ogräs, satt lökar och lite sånt diverse. Samtidigt har jag tvättat, lagat mat och vart ute med vovvarna. Mina dyng skulle behöva bestå av mer än 24 timmar för jag tycker det är alldeles för lite. Nu är jag helt mör i kroppen men det känns bara härligt. Ansiktet glöder oxå för idag har det varit otroligt varmt och soligt nästan hela dagen. Åskan mullrade ett tag i fjärran men när åskmolnen kom hit så splittrades de bara och fram kom solen. Jag satt ute och åt min middag och dessutom fixade jag grillade hamburgare till maken lagom tills att han kom hem. Jag tror det var uppskattat:-) I morgan ska jag fortsätta och göra i ordning på baksidan huset. Men efter att jag är färdig med det så ska jag bara slappa och slappa resten av dagen. Jo såklart ska hundarna få sitt. Men det kan faktiskt vara väldigt rogivande att gå med hundarna i skogen oxå. Om de inte kladdar ner sig med lera förstås då för då får man att göra efteråt. Nej, nu ska jag lägga några patienser och sen ska jag lägga mig själv. Hoppas er Lördag har varit lika härlig som min :-)
Natti :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0