Lördag

Har precis varit ute i en underbar vårmorgons skog. Det var strålande solsken och frosten tinade från träden vilket gjorde att det såg ut som ösregn. Helt klart häftigt. Dessutom var det inte vattendroppar som föll från träden utan små iskristaller..naturen är bra vacker och bjuder på en ny upplevelse varje dag :-)

I går var jag på trygghetsrådet och det verkade vara ett riktigt bra ställe. Vi kom överens om att jag skulle starta igång mina studier så fort som möjligt och det ska jag nu jobba på.

Vovvarna mår bra men är nu alla tre ordentligt smutsiga. Skulle behöva slänga dom i baljan alla tre men Tim väntar jag med då han snart ska på utställning o behöver badas i samband med det.

Har bokat vandrarhem i samband med den stora utställningen och jag blir så full i skratt. Vandrarhemmet heter Hej o Hoj och är ett mc-vandrarhem, När jag frågade efter vägbeskrivning så sa de,,ta höger vid strippklubben sen ytterligare 3 km,,haha, undrar vad jag gett mig in på nu:-) Men det blir nog bra när det är över.

I dag händer inget speciellt och det är rätt så skönt. Ska ut o kratta gräsmattan från löv tänkte jag o sen är det ju tvätten förstås. Ska sätta upp torkvindan o hänga ut för torkning för första gången i år.
tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0