Nervis redan :-)

Japp då har jag anmält Tim till hans första stora utställning och jag är redan Nervös trots att det är mer än en månad kvar,,så bra nerver har jag haha. Började Ringträna honom redan igår och givetvis var det som att han totalt hade glömt av det mesta och mest hoppade omkring. Shit,,men det kan ju inte hända något mer än att man värsta fall åker ur ringen. Jag menar det kan ju inte bara vara jag som har pigg och glad hund som helst av allt vill nosa på allt o skutta omkring. Det får gå som det går. Nu måste jag bara införskaffa en stol. Tidigare har jag suttit på en låg beach stol men tänkte att jag nu skulle skaffa mig en liten högre stol typ hopvikbar campingstol i nylon. Har googlat efter sk "regissörs stol" men utan framgång. Dessutom skulle jag behöva nya kläder och ett par skor,,men ja, vi får väl se. Det kanske ösregnar så att man bara behöver regnkläder och gummistövlar o paraply. För ett sånt där tjusigt utställningstält har jag tyvärr inte. Träning av Tim blir det idag oxå. Det jag skulle behöva träna på allra mest är miljöträning..men har ta mig tusan aldrig en sekund över. Tänk vad guld det skulle vara om man hade haft en privat handler..jojo drömma går ju :-)
Vi börjar i alla fall att öva på en liten utställning helgen innan. Perfekt att komma ut två gånger så nära inpå varandra. Det kan ju oxå ge en liten fingervisning av hur "snygg" han är nu för tiden. Kanske inte ens är någon mening att åka på den stora om han får dålig kritik på den lilla,,

Nu har jag inte heller många dagar kvar på jobbet och det känns konstigt. Ska åka till Trygghetsrådet i morgon o se vad de har att erbjuda. Kan ju alltid vara trevligt med en personlig coach..fast det är en kvinnlig ska jag väl tillägga så ingen tror något annat :-) Någon avgångsersättning blir det ju inte heller ,,är ju trots allt bara en simpel Administrativ Assistent,,haha

Snart är det Påsk oxå och enorma mängder godis förväntas att passera genom svalget,,hjäälp,,kommer aldrig kunna orka springa i ringen,,va?? Kan man säga Nej,,jo just det,,så var det ju,,man behöver ju inte trycka i sig,,men det är ju såååå gott,,hihi
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0