Centrala nervsystemet

Plugg plugg plugg. I dag ska jag börja läsa om centrala nervsystemet, man kan inte tro att det är undersköterska som jag ska bli. Just nu känns det som värsta läkarstudierna. Det är hur mycket som allra helst att plugga så jag får väl sitta här på min stol hela veckan,,snart är rumpan lika bred som stolsdynan känns det som:-) Min dator har fått något virusanfal oxå och håller på o fjantar sig hela tiden så det är jättekul när datorn är det enda plugghjälpmedel man har föruom boken då,,men den räcker inte långt. Har precis varit i skogen med killarna och gått en kurva. Helt underbart som vanligt. Skogen är verkligen läkande. Lilla kattungen Sagah flyger omkring och busar och vovvarna tar det lugnt efter promenaden. Katter verkar ha en förkärlek för att gå på tangentbord för både Sagah och Agnes brukar ligga på tangentbordet. Alla barnen har kommit iväg, Hannah och Philip till skolan och Caroline ska i väg på skolturné med ung vänster:-) Det är bra att engagera sig tycker jag. Funderar på att ta en liten utställning med Tim snart igen. Måste bara hitta någon som kan följa med. Hade ju tänkt ställa honom i Helsingborg men missade anmälningsdatumet. Ska kolla när nästa stora utställning blir. Näpp,,tillbaka till medicinstudierna,,bläääk,,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0