Måndag

Måndag, regnig. Många börjar jobbet efter semestern vad jag har förstått men själv kan man väl säga att jag äntligen har lite ledigt fast det är inte hundra ledigt förstås. Mår inte så väldigt bra just nu. Har haft bättre perioder i livet helt klart men det ska väl vända så småningom. Man får bita i det sura äpplet:-) I går var jag och vovvarna ute och plockade lingon igen. Hela skogen är röd av dessa underbara bär. Nu ska jag bara försöka samla ihop lite glasburkar och sen blir det sylt av:-) Eller kanske man kan hitta något annat roligt recept med lingon i. Finns säkert. Snart är det dags för ännu en skogstur. Får nog ha de stora i koppel dock för de har planerat en stor orienteringstävling i "min" skog. Hittade massa kontrollstationer när jag var ute sist så nu kan jag den banan:-) Men å andra sidan har jag svårt för att tro att de skulle springa på en Måndag, blir nog i mitten av veckan eller till helgen typ. Denna veckan blir väl som andra..eller kanske det helt enkelt är så att den ena veckan inte är lik den andra,,måste ju vara någon skillnad på dagarna. Men det känns som att det mesta är likt. Förmodligen kommer kattungen i slutet på denna veckan och det blir ju roligt för Hannah som ska ta hand om den:-) Nej,,nu ska jag upp och väcka Caroline för vi ska till Vårdcentralen hej och hopp. Önskar alla därute en trevlig vecka,,sköt om er.
Kramen
Tycker att Lingon är så vackra

Kommentarer
Postat av: Eva

Håller med...de e jättevackra. Fast annars e lingon inget för mig alls, Lasse däremot e ett fan av lingonsylt. Kram

2009-08-03 @ 20:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0