Skolstart Igen

Då har det kört igång med skolstarten för Carro. Näst i tur är Hannah och Philip som börjar på Torsdag. Allt har gått jättebra för Carro såhär i början. Å vilken fantastisk skola! Hela skolan är som en stor Botanisk trädgård och det är så vackert. Många olika sorters djur hade de oxå. Exempelvis,,känguru, spindlar, ormar, skorpioner, kaniner, olika sorters fåglar och papegojor, grisar, lamadjur, kossor, grisar, får , hästar och hundar. Har säkert glömt något djur men det är de som jag kommer ihåg. Fantastiskt ställe ialla fall. Skulle själv vilja gå där,,
Nu försöker man kombinera sitt eget pluggande med all information och nya scheman för barnen. Det är inte lätt. Satt en och en halv timme i bilen idag och väntade på Carro så jag fick passa på att läsa lite då. Har ju mitt slutprov på fredag som kommer bli en väldigt stressig dag då jag först måste köra carro, sen tillbaka till kungsbacka för prov, sen i väg med alla hundar + en katt och vaccinera dem alla,,suck. Men det får gå bra. Önskar bara ibland att man hade en veterinär som kunde komma hem när man har så många, i alla fall just vid vaccinationer och liknande årliga saker. Annars har inte hänt något speciellt. Miljonär har man ännu inte blivit hehe. Nu ska jag snart hoppa i säng och i morgon är det redan Onsdag och en helt klart en pluggdag för mig. Sänder en stor bukett med röda rosor till min syster och hennes man,,de är guld.
Tjing

Gamla goda tider när man hade tid med sånt här,,nog dags att sätta igång snart igen :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så skönt att gymnasiestarten börjat så bra, håller tummarna för att det fortsätter på samma sätt! Var inne och kikade på Munkagård, verkar vara ett kanonställe. Puh, vilken fredag, låter minst sagt stressig. Tack för rosorna, det värmer. Kram!

2009-08-19 @ 15:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0