Måndag

Vaknade till ett tunt snötäcke därute. Visserligen bara lite men det lyser ändå upp. Tim tyckte att det var roligt. Han körde nosen i backen och skapade en liten boll ovanpå nosen det första han gjorde när han kom ut. Annars har de haft rätt så tråkigt idag utan Bella. Inte alls samma ös i skogen:-(. Men hon kanske kommer och hälsar på någon mer gång. Annars har det inte hänt så mycket. Har ont i halsen och känner mig hängig. Tvättar idag ett gäng. Strumphögen var värre än någonsin. Carro är på konsert nu och tittar på Alice Cooper. Hannah har somnat framför tv:n och nu ska jag sätta mig och läsa om sjukdomar i rörelseorganen. Hej hopp. 10 dagar kvar till jul. Nu blir det stress då vi ännu inte köpt en enda julklapp. Men så har vi det varje år:-)
Sagah börjar bli könsmogen och springer omkring o jamar konstigt. Hon flänger upp i träden därute och förut när hon kom in så trodde hon nog att jag var ett träd för helt plötsligt skulle hon klättra upp för mina ben. Hon är galen den kattan. Men mysig. Ha en fortsatt härlig Måndag..


Jag börjar bli stor nu,,,Mjau på er:-9

Kommentarer
Postat av: Sofie

Sötnosen :D Hoppas plugget går bra och att snön får ligga, här regnar det :( kramkram

2009-12-15 @ 09:32:21
URL: http://lysvret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0