Hundsim

Satt o tänkte på Triton och hans höftleder igår och kom fram till att något måste göras. Började googla efter hundsims sajter och hittade en i Kungsbacka som ligger vägg i vägg med mitt jobb! Ibland är världen liten. Jag mailade dem och fick ett snabbt svar. Hon ringde upp mig idag och nu har jag bokat tid för Triton för ett första besök. På första besöket ska hon bara känna igenom honom och se vad som ev behövs göras. Ska bli väldigt intressant att se vad de säger. Billigare än veterinären var det oxå:-) Så nu är det bara bada och ansa Triton som gäller,,o gissa,,det är som ett helt träningspass att få ordning på den pälsen samt på tassar och klor. Men när det är färdigt så är det bra. Tim behöver oxå ett bad och ev lite salva på sitt kli som har kommit tillbaka,,tror jag,,jag har inte sett honom klia sig, men såg ett litet sår strax brevid snoppen. Han kan ju faktiskt ha rivit sig oxå. Ska kolla det i kväll. Nu tillbaka till jobbet,,bara två timmar kvar sen HEEELLLGGG,,wonderful
Ha en trevlig helg allihop
Kramar

Kommentarer
Postat av: Malin

Shit så bra med hundsim precis i krokarna! Kuul!



Du är utmanad i min blogg!!!



Hoppas ni har en hääärlig helg! Puss å kram hela dan!

2009-02-07 @ 13:53:00
URL: http://gemigsinnesro.blogspot.se
Postat av: Malin

Oj! Fel bloggadress på förra inlägget! det ska vara .COM på slutet!!

Kramelikram!!!

2009-02-07 @ 14:03:09
URL: http://gemigsinnesro.blogspot.com
Postat av: Eva

Fast du...vi kan ju ha hundsim på våran tomt, det har Bella fixat. Swimmingpool alltså o vår herre har sett till att de blir fyllda. Kanske inte så breda pölar men hyfsat djupa iaf. Så kan vi oxå erbjuda lerbad, gyttjebrottning m.m. Jodå det blir en relaxingavdeling för matte oxå. En budgetvariant med socialt snack o fika...jaja..alltid nå't!

Nu har jag skickat ut gubben med jyckarna och jag njuter av lite ensamhet. Kram Kram

2009-02-08 @ 10:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0