Zingo 2 år

I dag fyller vår lille Zingo 2 år. Tänk vad tiden går fort:-) Jag ska göra en god skinksmörgås till honom som present och jag har lovat honom att vi ska gå den långa promenaden sen. I dag är det lika kvavt som igår. Ingen åska här men i Göteborg small det bra igår kväll. Efter skogspromenaden i morse trodde jag hundarna skulle kollapsa så mycket hässjade de. Men det är ju deras sätt att svettas. I dag blir det bara plugg igen. Först ska jag laga mig en god Grön Lasagne med keso och Lök,,det är väldigt gott och dessutom nyttigt så bara att rekommendera. Barnen är fortfarande hos sin pappa men jag skulle tro att de kommer hem i helgen. Hannah sitter o väntar på valpar som ska födas men vad jag vet så har inget hänt ännu,,väntar ivrigt på information. Nej,,move on to the kitchen,,
Tjing

Grattis Zingo 2 år puss

Kommentarer
Postat av: Eva

Gratta från oss alla till den lille charmisen!

Kram Kram..

2009-07-16 @ 20:44:59
Postat av: Lotta

Tack Eva..han har fått tacos och långpromenad och patrik köpte en liten tuggsko till honom,,hihi,,kram

2009-07-16 @ 23:44:57
Postat av: din underbara dottteeeeeeer

gratttiiiis min zinkonchensintördens :)

2009-07-17 @ 15:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0