Valpar

I dag har Hannah och jag fått förmånen att få passa de små valpisarna. Det var inte många timmar och valparna sov mest hela tiden förutom när de åt. Men jag skulle kunna sitta brevid den där valplådan och titta på dem hur länge som helst för de är så ljuvliga..lite bilder kommer här :-)

Jag kan sova i vilken ställning som helst bara jag får sova :-)



Är jag tjock och go eller?? Äta sova och göra nummer två är livet,,



Jippie,,jag kan ta några små stapplande steg nu,,:-)


Valparna är helt underbara och man vill inte åka ifrån dem när man väl är där. Sötare och finare blir de hela tiden och jag kan tänka mig att det snart är fullt ös i valplådan..:-) Tack för att vi fick hälsa på er:-)

Ska passa på att lägga in lite fina bilder på mina grabbar oxå,,det är så härligt med sommarbilder tycker jag och man får ju passa på att fota när solen skiner. Det är Hannah som har tagit alla kort,,

Hej där!! Bråka inte med min matte!! Ville ni något eller?? :-) Jag kan inte visa fingret men det går lika bra att ha tungan rätt i mun.



Jag vaktar här jag oxå,,snygge golden :-) Värsta filmstjärnan hihi:-)



Nu kommer bollen,,jag vill ha den jag vill ha den,,koncentration,,ska jag hinna ta den före den där klumpiga svarte saken?


Åhhh neeej,,där kom han ju ändå,,o snodde den som vanligt,,:-( I bland är det jobbigt att vara minst,,


Japp,,så var det slut för denna gången. Nu är det dags att börja öppna veckans plugg arbete :-) Bara några dagar kvar till midsommar oxå,,jösses hur ska man  hinna allt,,njae,,det finns ju catering förstås,,hehe
Ciao sålänge

Kommentarer
Postat av: Eva

Åhhh vilka små sötnosar, vilken e din nu då? ;-)

Fast dina andra tre voffsingar går inte av för hackor heller, ha det så bra o trevlig midsommar!

Kramar/Eva

2009-06-16 @ 20:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0