Kalas kalas kalas :-)

Då var det måndags morgon igen och två nya födelsedagar avklarade. Min lillebror firade vi i Lördags och själv fyllde jag tjugonitton i går. Annars har helgen varit som den brukar. Slappt och mysigt. En riktigt härlig vårliknande dag fick vi ju på min födelsedag. Solen sken och man hade hopp om livet igen. Nu går det fort känner jag. Snart är det ju till exempel dags att ställa om klockan till sommartid. Något som jag tycker verkar helt meningslöst i det stora hela. Men så är det ju.

Vovvarna mår bra och man kan märka även på dem att våren börjar komma. De är pigga o skuttar lite extra. Släppte Triton en sväng i går men det skulle jag aldrig gjort. Han sprang raka vägen till den hagen där skallen låg. Fick ringa Patrik och be honom ta med ett koppel o hämta honom, Men när Patrik kom dit så blängde han bara på honom och sprang tillbaka till mig. Haha,,han börjar bete sig som en sur gammal grinig farbror,,(triton alltså). De har blivit rejält bortskämda i helgen med godisträd, märgben, tuggben ,mm. Men nu är det slut med sånt oxå. Jag brukar ge dem märgben när jag vill vara i fred en stund. Det tar ju en stund för dem att tugga i sig:-)

Vill skicka en stor stor kram till min dotter Carro som bakade en underbar chokladkaka till mig igår för att fira mig, Tack gumman du är bara för söt som tänker på din gamla mamma.

Nej,,back to work,,o ha en härlig Måndag kram kram


Kommentarer
Postat av: Eva

Åhhh ett försenat grattis till dig, ingen aning om att det var din dag igår ju...snyft!

Verkar som du haft en mysig dag med god kaka dessutom! Kram Kram

2009-03-16 @ 14:23:17
Postat av: Lotta

Tack Eva. Visste knappt själv att jag fyllde år:-)Firar bara jämna dagar. Hoppas ni mår bra allihop, visst är det härligt i leran nu..Not

Kram

2009-03-17 @ 10:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0