Härliga Söndag

I dag är en sån där underbar dag med frost och sol och helt vindstilla. Jag är ensam hemma. Alla tre tonåringar sover borta och Patrik jobbar. Ska ge mig i kast med lite städ, skulle gjort det igår men hade inte någon ork till slut. I fredags var jag på Aranäsgymnasiet och hade Metodövning förflyttningsteknik. Det var jätteroligt att få träffa "klasskamrater" och få komma iväg en stund från skrivbordet och datorn. Träffade en jättetrevlig tjej som bodde i stråvalla och en annan trevlig som jag ska iväg på studiebesök med. Snart ska jag dit igen för att gå en HLR kurs och Metodövning Lätta behandlingar. Ja tiden rusar iväg och nu är det bara en vecka kvar tills barnen har  höstlov och sen är det ju inte mycket kvar på denna terminen. Julen närmar sig med stormsteg och allt snurrar på. Förkylningar och liknande har vi varit väldigt förskonade ifrån i familjen. Peppar peppar. Har fått ett gäng brev om att vi alla ska gå och ta Svininfluensa Vaccin. Kan inte bestämma mig om jag ska göra det eller ej. Barnen får i skolan. Förmodligen kommer jag att ta vaccinet för att hjälpa till att förhindra smittspridning. Jag ska ju ut och praktisera på ett ätstörningscenter så jag får ju tänka på dem där oxå. Annars har här inte hänt så mycket. Ser fram emot näst nästa helg då Tim och jag åker upp till Belldeena´s. Ska bli kul. Ha en härlig Söndag. Lite bilder från skogen i morse kommer här.
Kramen

I morse var det underbart vacker frost i skogen.



Ljuvligt:-)


Utsikt från Berget. Lägg märke till Kossorna som fortfarande går ute.


Timpan o Tribban käkar bark


Zingo spanar:-)


I dag växte det godis på marken i stället för i trädet:-)


Vacker skogsglänta eller hur? Så tyst och fridfullt i skogen idag o inga jäkla jägare var ute,,perfekt:-)

Kommentarer
Postat av: Lillsyrran

Åh, vilka underbara bilder, såååå vackert! Inte precis vad som mötte en imorse, regn, mörkt och kulet :(, jaja, det ska väl vara så på måndag morgon antar jag. :) Ha en fin dag och vecka, kram till er alla!

2009-10-19 @ 09:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0