Nu är de här:-(

Japp så har jag hittat årets första fästing. Agnes (katten) hade en som satt fast på hakan. Så apoteket here I come och spenderar en halv förmögenhet på fästingsmedel till hundar o katter. Eller kanske man ska ta o prova rosmarinspray som man gör själv i stället, ett tips jag fick av en vän. Dessa infernaliska små äckliga insekter som kan orsaka så mycket skada och sjukdom..usch. Tänkte de kunde ha dött allihop nu när det vart så kall vinter,,men ack nej. Annars så har precis allt gått emot mig idag. (alltid glädjer det någon haha) Skrev det sista på mitt paper (vilket innebär ca 2 A4 sidor) och gjorde det man aldrig ska göra,,nämligen glömma att trycka på "spara" Det sista jag skulle göra var att skriva referenser och då klickade jag ner o sen när jag klickade upp det på nytt så var mina två sista A4 sidor borta,,,buhäääää.. Man blir galen och känner för att riva ner en vägg eller två. Man kan ju aldrig heller komma ihåg vad man skrivit och jag tyckte själv att det var så bra och jag var så nöjd med det o sen får man ju inte till det lika bra igen,,Men det var bara att börja om från början. Det innebar att Caroline och jag precis har ätit middag:-) Men bättre sent än aldrig. Dessutom fungerade inte internet på min pluggdator vilket innebar att det tog en hel evighet att bara skicka iväg dokumentet till min lärare. Suck men nu är det gjort. Som grädde på moset idag så kräktes Zingo och han lyckades på något konstigt sätt kräka sig själv på huvudet..fråga mig inte hur haha. Bara att slänga i badet vilket sammanlagt med tork och annat brukar ta ca 1-3 timmar.
Har varit på promenad med vovvarna i skogen som vanligt. Den blev lång idag för mitt hjärta Triton följde sin vana trogen och var ute på ett litet eget äventyr.
Hannah är i Hjo på husbilssemester med sin kompis. Patrik är hos sin mamma för natten och jag o carro är själva. Tyst och tomt men nu ska vi spela Geni. Lägger inte upp någon bild idag då jag sitter vid Hannahs dator (bli inte arg gumman) däremot lägger jag upp en låt av en artist som jag tycker är väldigt bra,,nämligen Pink. Tongången i låten passar mitt humör väldigt bra idag:-) Nej då, det är en bra låt helt enkelt bara. Ciao..


Kommentarer
Postat av: Sofie

Vilken dag å det där med datorn blir man ju helt galen på, Glad Påsk på Er! kramkram

2010-04-02 @ 01:18:44
URL: http://lysvret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0