Tisdag

Jösses vad fort man ändrar dygnet när barnen har lov. Sena kvällar och sena morgnar. Men man får väl njuta sålänge det går. Hannah har kommit hem från Hjo nu, hon hade haft jättekul. Däremot hade hon dragit på sig en liten förkylning. Har inte gjort något speciellt de närmaste dagarna. Hade en vision om att göra iordning lite i trädgården men det har ju regnat varje dag sen påskafton så det har inte kännts speciellt lockande. Vår stationära dator är fortfarande sönder så nu sitter man på nåder och lånar barnens datorer. Måste fixa den till nästa pluggperiod startar. Eller ja,,pluggar gör man ju nästan hela tiden fast jag har inga inluppar som ska in på ett par veckor. Nästa grej är slutprovet i Psykiatri och sen börjar jag läsa socialpsykiatri. Men den dagen den sorgen haha. Annars händer inte mycket här på Landavägen. Man väntar på barnbarnet varje dag nästan men som man vet så kommer babysar precis när det är dags och oftast inte en dag tidigare. Det enda man vet med säkerhet är ju att ut kommer hon så småningom:-) Nästa stora händelse som närmar sig är en stundande valpning och det är samma sak där. De kommer när de behagar och inte en dag tidigare..:-) Sånt är livet. Nu ska jag inte sitta här och babbla mer utan istället lägga upp en stoooor portion dajmglass med kolasås haha. Jag har inte glömt av Beach 2010 men måste ladda mentalt och det gör jag med glass...lyckat? Inte särskilt men ändå! Ha nu en trevlig Tisdagskväll och var rädda om er därute.
Puss och Kram

Coola Gunnar:-)

Kommentarer
Postat av: Sofie

HAhaha vilken Cool katt!! så söt, kram

2010-04-07 @ 19:14:25
URL: http://lysvret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0