Valborgsmässoafton

Vintern har rasat ut ur våra fjällar :-) Nu är det vår på riktigt. I går eftermiddag var det jättevarmt här och solen tittade fram. Fästingarna har verkligen gjort sitt intrång och jag plockar flera stycken på hundar och katter varje dag nu. Dessutom har två stycken krupit på mig. Det finns två olika utseenden på fästingarna. En har svart huvud med brun kropp och en är helt svart. Är det någon som vet skillnaden på dem? Får väl googla. Idag blir en lugn valborg. Är lite nere faktiskt då jag var tvungen att besluta igår att vi inte kan köpa någon valp. Ekonomin ställer till det för oss och jag får helt enkelt vänta ett år. Usch så trist som jag hade planerat men sånt är livet. Fick ialla fall stor förståelse från kenneln jag skulle köpa ifrån och det känns bra för det var inte roligt att maila och tala om läget. Men sånt är livet ibland och det kommer väl nya chanser. Under tiden får jag vänta på min tur att ta en kull på min Bella :love:
Snart ska jag köra Hannah till sin pojkvän så det blir bara jag och Caroline hemma på valborg. Patrik jobbar och kommer vara borta ett par dagar. Helgen ska jag ägna åt att plugga. Har ju slutprov i psykiatri om en vecka. Nej nu blir det till att laga lunch. Önskar alla en trevlig valborgsmässoafton..
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0