10 februari-10

En underbar dag. I dag gjorde jag det som jag tänkt göra länge. Jag gjorde varm choklad och ett gäng ostsmörgåsar och åt min frukost ute i skogen. Fördelen med att äta mackor i skogen är att man inte behöver ha någon som helst inövad inkallning på sina hundar:-) De sitter som klistrade vid ens ben från det man packar ner mackorna i ryggsäcken tills de är slut. Jaja, jag får väl erkänna att jag inte åt upp alla mackor själv då. Vi delade broderligt på det som fanns. Den sista kalla skvätten choklad hällde jag ut i snön,,till Tims lycka. Nu fick han ju äta chokladsnö istället för den vanliga vita snön,,mums. Solen skiner och det blåser lite lätt vilket gör att träden släpper ifrån sig en svag dimma av snöfall. Väldigt vackert. Inte ett djur har jag sett i skogen på länge. Skymtat några rådjur bara. Men jag undrar var älgarna har tagit vägen. Såg en "älgsäng" häromdagen men konstigt nog inga spår i snön. Ja, de kommer väl snart fram igen. Efter ett tag var vi tvungna att gå hem för lilla Zingo började darra av köld. Så det fick bära av hemåt. Vad mig anbelangar hade jag gärna stannat där hela dagen:-) Nu är det dags för plugg igen. Ha en härlig dag..här kommer lite bilder.

Vi vill oxå ha macka matte:-)







Tims vackra mor:-)


Kommentarer
Postat av: Sabina

Vet inte om pappa har nämnt något men jag och mamma( ev Torsten och David) tänkte komma förbi på en fika. tror vi hade tänkt den 6 mars men pappa har inte svarat på om det gick bra ännu, han skulle väl ev jobba den helgen. Hade varit kul att träffa er allihopa innan bebisen kommer också:)

2010-02-11 @ 13:51:37
Postat av: Lotta

Jag vet,,tjatar på honom varje dag nästan för att han ska kolla om han jobbar. Jobbar han så får vi ju ta första bästa dag och åka till er istället om det passar er såklart,,vill ju oxå träffa er,,kramen

2010-02-11 @ 13:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0