Årets första dag.

Upp i arla morgonstund. Närmare bestämt kl 0500 efter ca 4,5 timmars sömn. Det är då man bara kliver rätt in i duschen och står där tills man orkar öppna ögonen:-) Iväg och jobba till kl 16,,helt okej förutom att jag höll på att frysa ihjäl när jag skulle köra hem och bilen stått i kylan hela dagen..burr. Nu snöar det ute. Har precis tryckt i oss lite chokladfondue ihop med två sura tonåringar. Tittade på Olycksfågeln av Camilla Läckberg. Ganska bra men som alltid är boken bättre. Vovvarna blev som vanligt glada att se mig. I morgon hade jag tänkt att ta extra lång promenix med dem, om jag får med mig någon då förstås. Det är ganska jobbigt att gå långpromenad ensam med tre vovvar i halkan. Nu ska vi spela alfapet. God fortsättning! Kramar

Ursöt Belldeena valp:-) Finns det något ljuvligare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0