Fredag

Min sista dag på praktiken idag. Känns tomt och lite vemodigt faktiskt. Började ju komma patienterna lite närmre o då ska man sluta. Men så är det ju. Annars har jag inte gjort så mycket idag. Rusade ut i skogen med hundarna när jag kom hem men hann inte vara där sålänge då mörkret föll ganska snabbt. Sitter och funderar på vänner. Vänner har jag ju fått ett par stycken nya på denna korta tid på praktikplatsen. Det är lustigt hur vänner kommer och går. Men så är det väl i livet. Nu ska jag sätta mig framför teven och titta på let´s dance. Patrik kör Hannah men kommer förhoppningsvis snart hem med pizza som vi ska vräka i oss. I morgon behöver jag inte gå upp 0530 i alla fall och det ska ju ialla fall bli rätt så skönt. Nästa vecka ska jag försöka ta tag i mina nyårslöften, vi får väl se hur det går. Trevlig Fredagskväll,,kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0