Onsdag

Nu har jag bestämt mig för att ta bort hemsidan lite innan jag fortsätter med den. Därför går det inte att surfa in på den för tillfället. Ny hemsida kommer om ett tag. Dessutom så har jag inte mycket tid att fixa detta med förrän jag har pluggat färdigt inser jag. Har dock en väldigt god vän som ska hjälpa mig lite. Det är bara att inse att de grå håren börjar ta överhand och man är inte lika snabb i tankarna som när man var yngre :-)

Idag åker mitt stora hjärta till Enköping. Hoppas att det kommer bli roligt för henne. Men som mamma så känner man alltid lite oro när barnen ska ut och flänga. Hannah ska till Kungsbacka och shoppa men det är ju inte så långt :-)

Nu ska jag slänga på mig lite kläder och ta en sväng med grabbarna. Man undrar om det ska bli sol eller om molnen ska dominera hela dagen. Hundarna hoppas nog på molnen medans jag hoppas på solen :-)

Ha en underbar dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0