Trött

Nu har jag haft en hektisk tid och den är väl såklart inte över ännu. Men i morgon ska jag i alla fall ha sovmorgon innan jag börjar plugga till de två sista inlämningsuppgifterna i kursen samt slutprovet...Sen är jag baske mig färdigutbildad och det ska bli skönt..
De närmaste dagarna har jag jobbat,,sen jobbat,,sen varit funktionär på hundutställningen i Borås, sen Konfirmation för Hannah och sist men inte minst jobbat...

Hundutställningen i Borås var minst sagt varm. Jag led verkligen med alla de hundar som mådde dåligt av värmen. En del mer och en del mindre. I bland undrar man verkligen,,,, Men det var en rolig erfarenhet som läggs till de andra och som man sen kan sitta och fundera över på hemmet på äldre dagar :-)

Konfirmationen blev oxå lyckad. Hannah var så himla fin och duktig och vi hade tur med vädret för det kom inte en droppe regn så kalaset fick bli utomhus,,till Tims stora förtvivlan då vi åt hela fem meter i från honom och matte satt dessutom med ryggen vänd åt sin lilla skugga. Klagoropen var många och han gav sig inte trots värmen. För att få slut på oljudet så fick jag ta honom i koppel och sätta honom brevid mig haha,,lille hjärtat. Hannah fick många fina presenter och det var jätteroligt att få träffa lite släktingar igen...Tack alla för trevligt sällskap och uppvaktningen för Hannah.

I dag har jag jobbat och jag trivs verkligen på jobbet men idag var jag förståeligt nog väldigt väldigt trött..men till slut är det precis som om tröttheten övergår i någon slags andra andning och jag hämtade mig på slutet.

Ute har det varit fint väder hela dagen men nu börjar det molna på. Jag satt utanför en stund och så sa jag till vovvarna :- Vad tror ni grabbar,,tror ni det blir åska?? Tro fanken om inte Tim precis efter min fråga vände upp huvudet mot himlen och tittade :-) Ibland undrar man verkligen hur mycket de förstår av det man säger,,jag fick mig ett gott skratt i alla fall.

Nu har jag även börjat fila på min hemsida. Men jag kan tala om att det kommer att ta ett tag innan den är färdig. Jag ska publicera den när jag tycker att den är färdig nog för att publiceras och sen bygga på den efter hand. Men som sagt,,ett tag till tar det nog..

Nu ska jag slappa framför tv:n för det tycker jag själv att jag har förtjänat,,sen ska jag ut med vovvarna för det har jag lovat dem,,om inte åskan kommer då som sagt,,
:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0