Lördag

Idag har det varit en städdag. Har städat hela huset, till och med barnens rum fast jag svor på att aldrig mer göra det. Orkar bara inte titta in på röran så jag gjorde det ändå. Till följd av allt städande så har ju hundarna inte haft någon jätterolig dag. Ingen promenad och en upptagen Matte. Men de fick varsitt ben att sysselsätta sig med istället. Regnet har ju öst ner hela dagen så det har inte varit något särskilt promenadväder ändå. Hundarna har bara varit ute och vänt i hagen. Inte ens de ville gå ut. I dag vill jag oxå passa på att gratulera min Mormor som fyller år. Hon är världens bästa mormor helt klart. Så snäll och gullig och rar. Kram på dig Mormor. Hoppas din dag blev bra trots regnet. Nu har jag precis knött i mig kyckling, pommes frites och bearnaise sauce. Prova gärna Erik Lallerstedts bearnaise sauce på burk. Den är fantastisk. Så inget Beach 2010 tänk i dag heller,,haha. Men gött var det. Carro är i Dingle. Hannah har en sovaöverkompis hemma och Patrik är på krogen. Nu ska jag ta o lägga mig i ett hett bad. Det är så fantastiskt skönt så man storknar:-) Önskar alla en härlig Lördagskväll..Kramen

Hannah och hennes goa kompis Sandra:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0