Söndagsmorgon

Söndagsmorgon och alla sover. Inklusive hundarna. Tim drar timmerstockar så det ekar i hela huset. Det är bara jag och katterna som är vakna. Har aldrig förstått hur hundarna kan vara så morgontrötta. Trodde att hundar väckte en runt sex tiden varje morgon, men Nej då. Inte mina inte. Skulle kunna gå och lägga mig nu och sova till klockan tolv utan att de hade klagat. Sötisar:-) I dag händer inte så mycket. Ska ut med dogsen och sen ska jag ta mig an min ljudbok..usch på mig för jag har slarvat.Skulle ju varit färdigläst nu. Men jag fixar det oxå säkert. Tvätta ska jag göra oxå och sen hämta Carro och Phille. 
Snön ligger fortfarande kvar. Ganska mycket har vi oxå. Men den börjar smälta och jag såg nu att under verandan börjar det bildas en liten sjö:-) Flera fält på vägen in till Åsa ser ut just som insjöar. Kanske är det havet som börjar vandra tillbaka:-) Översvämningar lär det bli inom det närmaste ialla fall. Annars är det inget speciellt kul som händer. Nästa helg ska jag på en exteriörskurs för hund. Det ska bli spännande och intressant. Nej, nu har jag inget mer intressant att plita ner. Kanske återkommer senare OM det skulle hända något kul,,vilket jag inte tror:-) Men man vet aldrig..
Tjing
Min pussgurka:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0