11:e Maj

I dag har jag varit ledig men åkte in till Kungsbacka i morse med Caroline. Var och handlade lite på Willys medans hon var i väg och sen hem till vovvarna igen. Hade en vision om att jag skulle städat idag men så blev det inte :-)
I stället blev det långpromenad med grannen och hennes hund i skogen tillsammans med mina tre. Jösses vad de var bångstyriga idag,,lyssna fanns inte på kartan,,inte ens Tim hörde på det örat idag. Lerbad blev det som vanligt och lite annat bus. I dag har vi satt blommor i våra krukor på altanen,,eller ja snarare Patrik har satt blommor i krukorna medans jag var ute. I vilket fall som helst så blev det väldigt fint. Det lyser upp med en gång och nu blir humlorna glada för de har vart här och surrat men inte hittat något att sätta sig på. I alla fall inte i vår trädgård :-)
Tim brukar vara glad i att jaga humlor och han har ännu inte lyckats fånga någon. Nu är jag så himla trött att jag ska hoppa i säng och drömma om lyckliga tider :-) I morgon är det en ny dag och det är bara att sätta sig med böckerna och börja råplugga inför inlämningsuppgift  nr 1 som ska vara färdig på Torsdag kväll senast. För på fredag jobbar jag igen :-) Ciao bellos :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0