17:e Maj

Hej hopp vad tiden rusar fram. Nu ska jag snart iväg och arbeta tills sent ikväll. Hundarna blir så ledsna men de är ju ialla fall inte ensamma hemma som tur är. Då hade det aldrig gått. I går fixade jag iordning lite på baksidan. La ut lite snygga stenar i gruset och krattade bort alla löv samt tog bort utekaninburen. Ska försöka komma på någon annan lösning till utebur åt dem. Jag fick vattna allting oxå för jag hade inte vattnat så mycket då jag trodde till 100% att det skulle komma regn. Men nej då, inte en regndroppe på hela helgen. Vilket man ju i och för sig är tacksam för. Annars så blev det en slapp och slö dag igår. Hundarna fick gå långpromenad på morgonen och promenad i skogen på kvällen. Annars har här inte hänt så mycket. Såg ett ganska konstigt fenomen i Lördags. Helt plötsligt började det ryka på ett par ställen i gräset bakom huset. Precis som att det låg en cigarettfimp och rykte. Så himla konstigt. Tror att det var på minst fem ställen. Det rykte några sekunder och sen försvann det. Undrar vad det var för något. Kanske lite spöken som visade sig :-) Vad vet jag, knepigt var det i alla fall. Röksvamp kunde det inte vart då jag kollade och någon svamp finns inte. Ja ja, Naturen är mer underlig än vad vi vet om. Nej, nu ska jag packa mig iväg. Ha en härlig Måndag..Kramisar :love:

Snyggingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0