1:a Maj

Livet suger verkligen ibland. Men som jag brukar säga, alltid glädjer det någon :-9. Dagen idag började med att sortera ett gäng tvätt och köra igång tvättmaskinen. Sen blev det promenad med vovvarna. Det blev koppelpromenad idag då Lördag är en sån dag då febril aktivitet pågår både i skogen och hemma hos folk på gårdarna i och med att alla är lediga. Å andra sidan har vi under tre års tid bara stött på en människa i skogen en endaste gång. Men man vet ju aldrig. Jag vet att de brukar rida i skogen för de lämnar vissa spår efter sig som ofta är färska så att säga :-9 Så de kanske inte tycker det är så kul om tre hundar kommer flygande efter deras hästar även om de inte skulle göra någon något illa så kan ju folk bli skrämda. I går blev en lugn valborgsmässoafton. Hannah är ju hos sin pojkvän och Carro och jag var själva hemma. Vi gjorde lyxmackor med räksallad och vitlöksbröd och det var underbart gott. Sen tog vi en kvällspromenad med vovvarna och efter det tittade vi på en film på tv och åt frukt och mandel choklad. Filmen vi såg hette Mamma Pappa Barn och den hade helt klart sina poäng och ett par goa skratt fick man oxå. Är fortfarande frustrerad för att jag inte kan köpa min valp men det går väl över med tiden. Allt har väl en mening i slutänden och det som är menat ska hända händer väl oxå. Ödet ni vet :-) Nu är det en vecka sen valparna föddes, tiden går fort. Önskar alla en trevlig första Maj,,ut och demonstrera mer er ! :-)
Kram :love:

Kommentarer
Postat av: Eva

Hänger inte med riktigt med valp..du har väl tingat en..lr OM det skulle bli valpar iaf, lr har jag fel? Blev det inget? ;-(

2010-05-01 @ 15:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0