8:e Maj

Efter en lång jobbig natt vaknade jag tidigt idag. Har fortfarande ont i magen och jag har ingen aning om vad det beror på. Det blev i alla fall en tidig tur ut i skogen med vovvarna idag. Lugnt och fint i skogen och grabbarna sprang på som de brukar. Sen gick jag hem och käkade havregrynsgröt. Tänkte att jag nog måste ha något som lugnar min mage lite. Det var faktiskt fantastiskt gott och efter det har jag inte haft ont i magen mer. Sen gick jag faktiskt och la mig en stund innan jobbet. Började kl 15 idag och har precis kommit hem efter en mycket trevlig dag. Så himla härligt att få prata med arbetskamrater igen! Dagen har ändå gått ganska fort och nu ska jag strax hoppa i säng för i morgon börjar jag tidigt. Det enda som är tråkigt är ju att lämna hundarna. Men de har ju inte varit ensamma hemma för både Patrik, Carro och Hannah har varit hemma hela dagen. Tim sörjer så när jag åker bara. Han tittar på mig med förtvivlade ögon,,å andra sidan blir de ju så glada när man kommer hem så att det ena tar ju ut det andra :-) Nu ligger Tim här nästan på mina fötter. Snacka om trogen hund,,eller kan det bero på att jag har lite jordnötsringar i en skål?? hihi..Har ju gett mig fanken på att komma i mina gamla byxor igen. Så nu är det bara gott på lördagar som gäller!! Det är ju en himla synd och skam att låta hela nya fina kläder bara ligga där. Nej,,så får det inte vara..skärpning. Det är ju så himla mycket lättare att låta bli när man arbetar..
Sov gott alla där ute :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0